Πέμπτη 23 Σεπτεμβρίου 2010

Μεταξύ μας...

Θεωρώ πως ο κολλητός μου φίλος, με το εισαγωγικό του κείμενο, δεν θα μπορούσε να με καλύψει περισσότερο, σε αυτά που ήθελα να γράψω, στην πρώτη μου προσπάθεια να blogάρω. Καλύτερα λοιπόν, να αναφερθώ στο πεδίο δράσης, που κατά καιρούς θα σχολιάζω.
Αρχικά, τι καλύτερο από τη… στρογγυλή θεά. Επικαιρότητα, gossip, προσωπικές γνώμες και όπου αλλού οδηγηθεί η συζήτηση, μέσα από τα σχόλιά σας. Ίσως να δώσω περισσότερη έμφαση στη «σπυριάρα» (κατά Γεωργίου), καθώς μεγαλωμένος σε μπασκετική περιοχή της Αθήνας, έχω μια ιδιαίτερη αδυναμία σε αυτό το άθλημα.
Στη συνέχεια, θα βοηθήσω και τον έτερο κολλητό, που θα ασχοληθεί με το μηχανοκίνητο αθλητισμό (δε μου το ζήτησε φυσικά, μόνος μου πήρα την πρωτοβουλία!).
Τέλος, κάθε Παρασκευή θα προτείνω κάποια σημεία του στοιχήματος, για τους αγώνες του Σ/Κ, τα οποία φυσικά εάν τα ακολουθήσετε, παρακαλώ μη με βρίζετε… πολύ.

Υ.Γ.: Καθώς ο επαγγελματισμός, δεν είναι κάτι που με διέπει, από τη στιγμή που είμαι ένας απλός φίλαθλος, σίγουρα θα καταλάβετε ποια είναι η ομάδα μου, θα προσπαθήσω ωστόσο, να είμαι όσο το δυνατόν πιο αντικειμενικός.

Γατόνι

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου